国際化した高等教育のための英語におけるライティング<br>Writing in English for Internationalized Higher Education : Pedagogies and Practices for Linguistically Diverse Student Populations

個数:

国際化した高等教育のための英語におけるライティング
Writing in English for Internationalized Higher Education : Pedagogies and Practices for Linguistically Diverse Student Populations

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 196 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032473192
  • DDC分類 378.1012

Full Description

This book is a user-friendly resource designed to help teachers meet the needs of linguistically, culturally, geographically, and educationally diverse students in the contemporary college composition classroom. Pelaez-Morales and McIntosh acknowledge that writing must be understood in context and address practical ways to support all writers of English, regardless of background. Chapters cover rhetorical strategies, genre analysis, feedback, and assessment. Drawing from a number of theoretical frameworks including intercultural rhetoric, L2 writing, translingualism, and World Englishes, the book's practical, classroom-based suggestions will prepare pre- and in-service teachers to work in internationalized higher education contexts and to accommodate a range of knowledge and skill levels.

Contents

Contents

Chapter 1. Teaching academic writing in English: No longer "business as usual"

Chapter 2. Internationalizing English academic writing classes: Taking the first steps

Chapter 3. Next steps: Getting to know students and adjusting the curriculum

Chapter 4. Moving ahead: Flexibility as framework for internationalized writing classes

Chapter 5. Helping students find and strengthen their academic voices

Chapter 6. Language variation and use in academic contexts

Chapter 7. Making feedback matter for everyone

Chapter 8. Making assessment fairer and more transparent

Chapter 9. The (flexible) ethics of writing: Maintaining academic integrity in the internationalized classroom

Chapter 10. Where do we go now? The future of writing in English for international audiences

最近チェックした商品