The New Leadership Agenda : Pandemic Perspectives from Global Universities (Asian Higher Education Outlook)

個数:

The New Leadership Agenda : Pandemic Perspectives from Global Universities (Asian Higher Education Outlook)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 208 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032386577
  • DDC分類 378.01

Full Description

This book results from interviews conducted with higher education leaders in Australia, New Zealand, Canada, the US, and the UK. It gives the reader a deep and personal insight into what leaders faced in transforming their universities through the financial shocks, changes in learning practice, and returns to new ways of working accelerated by the upheaval of the COVID-19 pandemic.

The features of the book are a series of reflections about issues faced by leaders, recorded, analysed, and reflected on at the time they happened. These are combined in an overall theoretical framework, also informed by other scholarly work in the field, to allow the reader to understand what has happened to our universities and what they will and must do next.

For leaders, staff, students, and employers, the book will give an in-depth context, analysed into a simple agenda, to frame future expectations of the changing world of higher education and its implications for leadership in this and other sectors.

Contents

1. Introduction 2. The sector and its context 3. University strategy 4. University leadership, staff, and culture 5. Future learners and how they learn 6. Research and external engagement 7. Conclusion Appendix - Interview Transcripts

最近チェックした商品