英語教授術リサーチ・ハンドブック(第5版)<br>Handbook of Research on Teaching the English Language Arts (5TH)

個数:
電子版価格
¥9,737
  • 電子版あり

英語教授術リサーチ・ハンドブック(第5版)
Handbook of Research on Teaching the English Language Arts (5TH)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 364 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032348049
  • DDC分類 428.0071

Full Description

Now in its fifth edition, the Handbook of Research on Teaching the English Language Arts--sponsored by the International Literacy Association and the National Council of Teachers of English--remains at the forefront in bringing together prominent scholars, researchers, and professional leaders to offer an integrated perspective on teaching the English language arts and a comprehensive overview of research in the field. Reflecting important developments since the publication of the fourth edition in 2017, this new edition is streamlined and completely restructured around "big ideas" in the field related to theoretical and research foundations, learners in context, and new literacies. Addressing all the language arts within a holistic perspective (speaking/listening, viewing, language, writing, reading), it covers new and important topics, such as online learning, multimodalities, culturally responsive learning, and more.

Contents

Preface

Section I

The Language Arts

Chapter 1

An International Focus of Language Arts Literacy

Chapter 2

The Power of Language

Chapter 3

Reading Instruction across Preschool Through Grade 12

Chapter 4

Writing Instruction: Evidence Based Practices and Critical Perspectives

Chapter 5

Teaching Multimodal and Digital Literacies

Chapter 6

Research in Children's Literature

Chapter 7

Adolescent Literature Comes of Age

Section II

Equity, Identity, and Belonging in the Classroom

Chapter 8

Cultivating Equitable Language Arts Practices

Chapter 9

Multilingual Learners Extending to "Multiculturating": Enacting Complex Linguistically and Culturally Enriched Teaching

Chapter 10

Literacy Development for Students with Disabilities

Chapter 11

Student Agency in the Adaptive Classroom

Chapter 12

Identity Safe Schools

Section III

Influences on Learning the Language Arts

Chapter 13

Roles of Motivation and Engagement in Teaching the English Language Arts

Chapter 14

Assessment in Language Arts Classrooms

Chapter 15

Self-Regulation and Executive Function in Language Arts Learning

Epilogue and New Directions

State of the Field: The Research We Have, Research We Need

Index

最近チェックした商品