男子生徒の女性に対する態度の指導:学校で相互尊重の文化を育む<br>Working with Boys : Creating Cultures of Mutual Respect in Schools

個数:

男子生徒の女性に対する態度の指導:学校で相互尊重の文化を育む
Working with Boys : Creating Cultures of Mutual Respect in Schools

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 110 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032319551
  • DDC分類 371.8211

Full Description

When peer-on-peer sexual abuse becomes commonplace in schools, society has a problem. The toxic attitudes and behaviour some boys display towards girls and women begin with the way those boys relate to each other, especially in school. This book offers an in-depth analysis of the problems facing boys and gives teachers the tools to help boys create relational cultures that are mutually respectful.

Part One of the book looks at how boys relate to each other and how that affects the way they relate to girls and women. Part Two outlines a programme that can be delivered, lesson by lesson, to pupils aged 9 to 18. The programme covers specific lesson topics that can be adapted for different age groups, including:

Anger
Banter
Fear of humiliation
Boy hierarchies
Jostling and consent
Crying and emotional expression
Lifestyle choices

Working with Boys is a whole-school, iterative programme of study that uses guided reflection to empower boys to self-regulate their attitudes and behaviour. This book is essential reading for school leaders and teachers who want to promote a school environment in which boys are consistently principled, honourable, noble, trustworthy, upright and dignified.

Contents

Acknowledgments

Foreword by Dr Emily Setty

About the Author

About this Book

Part One

Chapter 1 - The problem...

Chapter 2 - What boys fear most

Chapter 3 - Who's on top?

Chapter 4 - Humour is no laughing matter

Chapter 5 - Masculinity and the age of loss of innocence

Chapter 6 - Motivating boys

Chapter 7 - Competition and fear of failure

Chapter 8 - Listening to the Pupil Voice

Chapter 9 - Guided Reflection

Chapter X - Pornography

Chapter 11 - Football!

Chapter 12 - PE Teachers

Chapter 13 - Parental attitudes

Part Two

Introduction

Starter

Lesson One

Banter

Hierarchies

Humour

Humiliation

Anger

Behaviour types

Self-regulation

Crying and emotional expression

Football

Jostling and consent

Competition

Lifestyle Choices

Part Three

Audit tools

Afterword

最近チェックした商品