Social Media Analytics for User Behavior Modeling : A Task Heterogeneity Perspective (Data-enabled Engineering)

個数:
電子版価格
¥10,601
  • 電子版あり

Social Media Analytics for User Behavior Modeling : A Task Heterogeneity Perspective (Data-enabled Engineering)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 116 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032175782
  • DDC分類 006.312

Full Description

Winner of the "Outstanding Academic Title" recognition by Choice for the 2020 OAT Awards.

The Choice OAT Award represents the highest caliber of scholarly titles that have been reviewed by Choice and conveys the extraordinary recognition of the academic community.

In recent years social media has gained significant popularity and has become an essential medium of communication. Such user-generated content provides an excellent scenario for applying the metaphor of mining any information. Transfer learning is a research problem in machine learning that focuses on leveraging the knowledge gained while solving one problem and applying it to a different, but related problem.

Features:


Offers novel frameworks to study user behavior and for addressing and explaining task heterogeneity




Presents a detailed study of existing research




Provides convergence and complexity analysis of the frameworks




Includes algorithms to implement the proposed research work




Covers extensive empirical analysis



Social Media Analytics for User Behavior Modeling: A Task Heterogeneity Perspective is a guide to user behavior modeling in heterogeneous settings and is of great use to the machine learning community.

Contents

1. Introduction. 2. Related Work. 3. User-Guided Cross-Domain Sentiment Classification. 4. Similar Actor Recommendation.

5. Source-Free Domain Adaptation of the Off-the-Shelf Classifier. 6. Social Media for Diabetes Management. 7. Conclusion and Future Work.

最近チェックした商品