Assimilation v. Integration in Music Education : Leading Change toward Greater Equity (Cms Emerging Fields in Music)

個数:

Assimilation v. Integration in Music Education : Leading Change toward Greater Equity (Cms Emerging Fields in Music)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 118 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032107868
  • DDC分類 780.71173

Full Description

Assimilation v. Integration in Music Education engages with an existential question for American conservatories and orchestras: What does it mean to diversify Western classical music? Many institutions have focused solely on diversifying the demography of their participants, but without a deeper conversation about structural oppression in classical music, this approach continues to isolate and exclude students of color. Rooted in the author's experience working with BIPOC (Black, Indigenous, and People of Color) students at a major American conservatory, this book articulates the issues facing minority students in conservatories and schools of music, going beyond recruitment to address the cultural issues that alienate students. The author argues that the issue of diversity should be approached through the lens of aesthetics, and that the performance and pedagogy of Western classical music must change if a more diverse membership is to thrive in this genre.

Reflecting on the author's experience through the lens of recent critical theory in music education, this volume presents the viewpoints of Black and Latinx music students in their own words. Addressing the impact of racialized aesthetics on the well-being of BIPOC music students, the author shows how students are alienated when attempting to assimilate into conservatory environments and envisions an alternative, integrative approach to conservatory education. Offering a deep dive into the psychological and cultural reasons for the racialization of Western classical music, and potential institutional solutions, this concise book is relevant to performers, students, and institutional leaders.

Contents

Series Foreword

Acknowledgments

Introduction

Chapter 1 - Assimilation in Conservatory Education

Chapter 2 - Transforming the White Racial Frame

Chapter 3 - Concrete Advice for Leadership and Staff

Chapter 4 - Equity

Chapter 5 - Interviews with Young Professionals

Conclusion

最近チェックした商品