Autism Friendly Business : Serving Neurodiverse Customers (Autism Friendly)

個数:

Autism Friendly Business : Serving Neurodiverse Customers (Autism Friendly)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 146 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032028323
  • DDC分類 658.8120874

Full Description

Designed as a guidebook for leaders at the beginning of their journey embracing neuroinclusion, Autism Friendly Business: Serving Neurodiverse Customers will provide business owners, executives, managers, team members, and associates the tools to integrate strategies and techniques that will enhance their business, while improving the delivery of a quality experience for all. Autistic individuals often experience barriers when engaging with businesses. This book provides solutions and examples on how leaders can remove obstacles to develop supportive and inclusive environments.

Contents

Acknowledgments. About the Author. Introduction. PART 1 WHY? 1 Why Us? and Where Are We Now? 2 Why We Need to Engage Others. 3 Why Listening Is Powerful. PART 2 THE WHO: PEOPLE WITH AUTISM, LEADERS, AND COMMUNITY PARTNERS. 4 Let's Talk a Bit about Autism. 5 Training. 6 Create Your Inclusion Team: Community Partners Are Key. PART 3 THE WHAT: CREATING CHANGE. 7 Getting Started. 8 Environmental Modifications. 9 Communication Techniques. 10 Visual Supports. 11 Social Stories. 12 Designing Large-Scale Events. 13 An Example: Libraries. 14 Summer Camp Inclusion/IRPs. 15 Employment and HR Tips. 16 Conclusion: Share with Others. Appendix: Examples. Index.

最近チェックした商品