Universal Design for Learning : Theory and Practice

個数:

Universal Design for Learning : Theory and Practice

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 200 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780989867405

Full Description

In the 1990s, Anne Meyer, David Rose, and their colleagues at CAST introduced universal design for learning (UDL), a framework to improve teaching and learning. Based on new insights from the learning sciences and creative uses of digital technologies. UDL can help educators improve and optimize learning experiences for all individuals. In this book, Meyer and Rose, along with David Gordon, provide the first comprehensive presentations of UDL principles and practices since 2002. This new look at UDL includes contributions from CAST's research and implementation teams, as well as their collaborators in schools, universities, and research settings. Universal Design for Learning: Theory & Practice includes:

New insights from research on learner differences and how human variability plays out in learning environments
Research-based discussions of what it means to become expert at learning
First-hand accounts and exemplars of how to implement UDL at all levels and across subjects using the UDL Guidelines
""Dig Deeper"" segments that enrich the main content
Dozens of original illustrations and access to videos and other online features at http://udltheorypractice.cast.org
Opportunities to participate in a UDL community

最近チェックした商品