R.S.キャプラン(共)著/バランス・スコアカード:新しい経営指標による企業変革<br>The Balanced Scorecard : Translating Strategy into Action

個数:

R.S.キャプラン(共)著/バランス・スコアカード:新しい経営指標による企業変革
The Balanced Scorecard : Translating Strategy into Action

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 336 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780875846514
  • DDC分類 658.15

基本説明

邦訳:1997年・生産性出版
Provides the management system for companies to invest in the long term-in customers, in employees, in new product development, and in systems-rather than managing the bottom line to pump up short-term earnings.

Full Description

The Balanced Scorecard translates a company's vision and strategy into a coherent set of performance measures. The four perspectives of the scorecard--financial measures, customer knowledge, internal business processes, and learning and growth--offer a balance between short-term and long-term objectives, between outcomes desired and performance drivers of those outcomes, and between hard objective measures and softer, more subjective measures. In the first part, Kaplan and Norton provide the theoretical foundations for the Balanced Scorecard; in the second part, they describe the steps organizations must take to build their own Scorecards; and, finally, they discuss how the Balanced Scorecard can be used as a driver of change.

Contents

Preface 1. Measurement and Management in the Information Age 2. Why Does Business Need a Balanced Scorecard? Part One-Measuring Business Strategy 3. Financial Perspective 4. Customer Perspective 5. Internal-Business-Process Perspective 6. Learning and Growth Perspective 7. Linking Balanced Scorecard Measures to Your Strategy 8. Structure and Strategy Part Two-Managing Business Strategy 9. Achieving Strategic Alignment: From Top to Bottom 10. Targets, Resource Allocation, Initiatives, and Budgets 11. Feedback and the Strategic Learning Process 12. Implementing a Balanced Scorecard Management Program Appendix: Building a Balanced Scorecard Index About the Authors

最近チェックした商品