環境史教育入門<br>A Primer for Teaching Environmental History : Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History)

個数:

環境史教育入門
A Primer for Teaching Environmental History : Ten Design Principles (Design Principles for Teaching History)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 200 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780822371373
  • DDC分類 304.2071

Full Description

A Primer for Teaching Environmental History is a guide for college and high school teachers who are teaching environmental history for the first time, for experienced teachers who want to reinvigorate their courses, for those who are training future teachers to prepare their own syllabi, and for teachers who want to incorporate environmental history into their world history courses. Emily Wakild and Michelle K. Berry offer design principles for creating syllabi that will help students navigate a wide range of topics, from food, environmental justice, and natural resources to animal-human relations, senses of place, and climate change. In their discussions of learning objectives, assessment, project-based learning, using technology, and syllabus design, Wakild and Berry draw readers into the process of strategically designing courses on environmental history that will challenge students to think critically about one of the most urgent topics of study in the twenty-first century.

Contents

Preface: How to Make Use of This Book  ix
Acknowledgments  xiii
Introduction  1
Part I. Approaches
1. The Fruit: Into Their Lunch Bags to Teach Relevance and Globalization with Food  13
2. The Seed: Using Learning Objectives to Build a Course  27
3. The Hatchet: Wielding Critique to Reconsider Periodization and Place  39
4. The Llama: Recruiting Animals to Blend Nature and Culture  53
Part II. Pathways
5. The Fields: Science and Going Outside  71
6. The Land: Sense of Place, Recognition of Spirit  85
7. The Power: Energy and Water Regimes  99
Part III. Applications
8. The People: Environmental Justice, Slow Violence, and Project-Based Learning  115
9. The Tools: Using Technology to Enhance Environmental History  131
10. The Test: Assessment Methods, Rubrics, and Writing  141
Epilogue  151
Notes  153
Bibliography  163
Index  177

最近チェックした商品