Let's Discuss : Practices for Equitable Student Participation in ELA Classrooms (Visions of Practice Series)

個数:
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Let's Discuss : Practices for Equitable Student Participation in ELA Classrooms (Visions of Practice Series)

  • ウェブストア価格 ¥8,609(本体¥7,827)
  • Teachers' College Press(2026/04発売)
  • 外貨定価 US$ 38.95
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 390pt
  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 192 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807784242

Full Description

This practical book explores evidence-based practices that K-12 educators can use to encourage and support the participation of all students in classroom discussion.

Research shows that when students participate in classroom discussions they grow cognitively, socially, and academically. Let's Discuss offers guidance for creating classrooms committed to student "talk" that is active and supports participation by more than just a few students. The authors, who have taught and worked with teachers at a wide range of grade levels, highlight core, research-informed strategies from multilingual education, literacy education, arts-education, and disability studies—all adaptable to different age students. This book balances intellectual and theoretical material with practical implementation advice, making it appropriate for education certification and literacy methods courses, as well as in a PLC or professional development context.

Book Features:

Guidance on how to make classroom discussion inclusive, academic, and ambitious.
High-leverage practices and concepts that have been widely used and researched in the fields of literacy teaching, multilingual studies, and literacy studies.
Helpful "snapshots" of teaching practices at different grade-bands, exposing educators to core practices that are transferable across age levels.
A strong focus on instructional practices rooted in dialog and dialogic education, such as exploratory talk, question generation, and collaborative reasoning.
Appropriate for teachers of diverse populations of students, including multilingual learners and students with disabilities.

最近チェックした商品