Educating Emergent Bilinguals : Policies, Programs, and Practices for English Learners (Language and Literacy Series)

個数:

Educating Emergent Bilinguals : Policies, Programs, and Practices for English Learners (Language and Literacy Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807764312
  • DDC分類 370.1175

Full Description

Now available in a revised and expanded edition, this accessible guide introduces readers to the issues and controversies surrounding the education of language minority students in the United States. What makes this book a perennial favorite are the succinct descriptions of alternative practices for transforming our schools and students' futures, such as building on students' home languages and literacy practices, incorporating curricular and pedagogical innovations, using proven-effective approaches to parent engagement, and employing alternative assessment tools. The authors have updated their bestseller to reflect recent shifts in policies, programs, and practices due to globalization and the changing economy; demographic trends; and new research on EL pedagogy. A totally new chapter highlights multimedia and multimodal instructional possibilities for engaging EL students.

This Second Edition is essential reading for all teachers of language-minority students, as well as principals, superintendents, and policymakers.

Book Features:

Uses the most up-to-date research findings to demonstrate how ignoring children's bilingualism perpetuates inequities in their schooling.
Points out the problems with current policies and practices and proposes more effective alternative methods.
Contrasts the common view of bilingualism as either subtractive or additive with more current understandings of individual bilingualism in translanguaging theories.
Highlights how multimodalities form part of students' communicative repertoire and shows teachers how they can leverage this to engage students.

最近チェックした商品