協働的アクション・リサーチ<br>Collaborative Action Research : Developing Professional Learning Communities

個数:

協働的アクション・リサーチ
Collaborative Action Research : Developing Professional Learning Communities

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 224 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807748985
  • DDC分類 371.19

基本説明

Describes a comprehensive model to design, implement, and assess schoolwide action research projects focused on long-term school improvement.

Full Description

Those new to action research are provided an overview and map to guide participants through the process. Gordon evaluates the work of the School Improvement Network, a partnership in which university professors and graduate students collaborated with K - 12 school leaders and teachers to design, implement, and assess schoolwide action research projects focused on long-term school improvement.Describing the role of both the university and the school, ""Collaborative Action Research"": explores critical aspects of collaborative action, including establishing relationships, using critical friends, developing leadership teams, readiness, organization, and implementation; provides lessons learned from successful and unsuccessful programs, to show schools what to do and what to avoid; and, examines schools in Texas that have used action research to improve student achievement within a standards-based environment.

最近チェックした商品