Academic Strategy Instruction : A Special Issue of Exceptionality

個数:
電子版価格
¥5,802
  • 電子版あり

Academic Strategy Instruction : A Special Issue of Exceptionality

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 62 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780805896244
  • DDC分類 371.9

Full Description

This special issue, Part II in a series devoted to the topic of strategic instruction, explores the issue of traversing the research to practice abyss through the implementation of authentic and effective business development. It reminds us that "business as usual" approaches to teacher in-service programs are unlikely to produce meaningful changes in teachers' classroom practices. In addition, this issue offers strategic instructional approaches to facilitate students' learning and focuses on structuring instruction to promote self-regulated learning. Each article raises important questions about existing practices and offers innovative alternatives to improve outcomes for students and teachers.

Contents

Volume 11, Number 1, 2002 Contents: E.S. Ellis, M.L. Rock, A Message from the Special Issue Guest Editors. D.J. Boudah, E. Blair, V.J. Mitchell, Implementing and Sustaining Strategic Instruction: Authentic and Effective Professional Development or "Business as Usual?" L.B. Smolkin, C.A. Donovan, Supporting Comprehension Acquisition for Emerging and Struggling Readers: The Interactive Information Book Read Aloud. D.L. Butler, Structuring Instruction to Promote Self-Regulated Learning by Adolescents and Adults with Learning Disabilites.

最近チェックした商品