Measuring Performance in Public and Nonprofit Organizations (The Jossey-bass Nonprofit and Public Management Series)

個数:

Measuring Performance in Public and Nonprofit Organizations (The Jossey-bass Nonprofit and Public Management Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【重要:入荷遅延について】
    ウクライナ情勢悪化・新型コロナウィルス感染拡大により、洋書・洋古書の入荷が不安定になっています。詳しくはこちらをご確認ください。
    海外からのお取り寄せの場合、弊社サイト内で表示している標準的な納期よりもお届けまでに日数がかかる見込みでございます。
    申し訳ございませんが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 400 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780787949990
  • DDC分類 361

Table of Contents

Tables, Figures, and Exhibits                      xi
Preface xv
The Author xxi
PART ONE: THE MANAGEMENT FRAMEWORK FOR 1 (32)
PERFORMANCE MEASUREMENT
1 Introduction to Performance Measurement 3 (19)
2 Developing Effective Performance 22 (11)
Measurement systems
PART TWO: METHODOLOGICAL ELEMENTS OF 33 (124)
PERFORMANCE MEASUREMENT
3 Identifying Real Outcomes and Other 35 (23)
Performance Measures
4 Clarifying Program Goals and Objectives 58 (18)
5 Defining Performance Indicators 76 (32)
6 Analyzing Performance Data 108(16)
7 Reporting Performance Data 124(17)
Written with Julia Melkers
8 Processing Performance Data 141(16)
by Julia Melkers
PART THREE: STRATEGIC APPLICATIONS OF 157(96)
PERFORMANCE MEASUREMENT
9 Using Performance Measures to Support 159(27)
Strategic Planning and Management
10 Incorporating Performance Measures into 186(18)
the Budgeting Process
by Julia Melkers
11 Supporting Performance Management Systems 204(15)
12 Improving Quality, Productivity, and 219(17)
Customer Service
13 Using Comparative Measures to Benchmark 236(17)
Performance
PART FOUR: THE PROCESS SIDE OF PERFORMANCE 253(22)
MEASUREMENT
14 Implementing Effective Measurement Systems 255(20)
References 275(8)
Index 283