Creating Picturebooks : Interviews with Editors, Art Directors, Reviewers, Booksellers, Professors, Librarians and Showcasers

個数:

Creating Picturebooks : Interviews with Editors, Art Directors, Reviewers, Booksellers, Professors, Librarians and Showcasers

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 241 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780786427345
  • DDC分類 070

Full Description


How are children's picture book proposals chosen for publication? What characteristics of picture books promise success? How much input do the artist-authors have once their proposals have been accepted by a publisher? The dynamic process of producing picture books is charmingly revealed through interviews with those directly involved from start to finish (including two galleries devoted to displaying the art). In the United States, picture books have accounted for GBP2 billion in sales in a recent year. Compiled from interviews with editors, art directors, and production managers from both British (e.g., Anderson Press, Victor Gollancz, and Walker Books) and American publishers (e.g., Farrar, Straus, and Giroux; Houghton Mifflin, Candlewick Press, and Random House), this book reveals how the creative process works within the business of publishing. The interviews with reviewers and booksellers help provide a well-rounded perspective.

最近チェックした商品