What Every Teacher Should Know about Special Learners

個数:
電子版価格
¥3,466
  • 電子版あり

What Every Teacher Should Know about Special Learners

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 128 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780761931249
  • DDC分類 371.9

Full Description

The concise guide to differentiating instruction for special learners

Teaching and learning strategies have a profound effect on students with disabilities as well as on gifted and talented students. This resource for the classroom teacher covers:



Special education categories
Special education regulations, laws, programs, and processes: IDEA, 504, referral, assessment, placement, IEP, and more
Identifying and working with special learners
Special learners in the regular classroom
Helping students use a variety of modalities to process, store, and retrieve information
Effective teaching and learning strategies for at-risk students: grouping strategies, peer tutoring, computer-assisted instruction, and more
Differentiating content, process, and product for gifted students
Vocabulary pre-test, post-test, and summary
Bibliography and index

 

Contents

About the Author
Introduction
Vocabulary Pre-Test
1. Differentiation and the Brain
2. Identifying and Working with At-Risk Students
3. Special Education Students in the Regular Classroom
4. Differentiating Content, Process, and Product for Gifted Students
Vocabulary Summary
Vocabulary Post-Test
Bibliography
Index

最近チェックした商品