メディアと男性性のモデル<br>The Media and the Models of Masculinity

個数:

メディアと男性性のモデル
The Media and the Models of Masculinity

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 222 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780739166260
  • DDC分類 305.310973

基本説明

New in paperback. Hardcover was published in 2011. Details the impact that the mass media has upon men's sense of identity, style, and deportment.

Full Description

Mark Moss's The Media and the Models of Masculinity details the impact that the mass media has upon men's sense of identity, style, and deportment. From advertising to television shows, mass consumer culture defines and identifies how men select and sort what is fashionable and acceptable. Utilizing a large mine of mediated imagery, men and boys construct and define how to dress, act, and comport themselves. By engaging critical discussions on everything from fashion, to domestic space, to sports and beyond, readers are privy to a modern and fascinating account of the diverse and dominant perceptions of and on Western masculine culture. Historical tropes and models are especially important in this construction and influence and impact contemporary variations.

Contents

Chapter 1 Preface Chapter 2 Intro Chapter 3 Chapter 1: History and Theory Chapter 4 Chapter 2: The Media and Men Chapter 5 Chapter 3: Masculine Adornment Chapter 6 Chapter 4: The Media and Men II Chapter 7 Chapter 5: History Revisited Chapter 8 Chapter 6: The Impact of the Fifties: The Slacker, The Dude and The Rebel Chapter 9 Chapter 7: Masculinity, Media and Aggression Chapter 10 Chapter 8: Notes on Men and Technology Chapter 11 Chapter 9: The Objects on Men's Desks Chapter 12 Chapter 10: Sport and Media Culture Chapter 13 Conclusion

最近チェックした商品