Making the Most of Summer School : A Meta-Analytic and Narrative Review (Monographs of the Society for Research in Child Development)

個数:

Making the Most of Summer School : A Meta-Analytic and Narrative Review (Monographs of the Society for Research in Child Development)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 120 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780631221524
  • DDC分類 155

Full Description

Summer schools serve multiple purposes for students, families, educators, and communities. The current demand for summer programs is driven by changes in American families and by calls for an educational system that is competitive globally and embodies higher academic standards. This monograph details a research synthesis that uses both meta-analytic and narrative procedures to integrate the results of 93 evaluations of summer schools. These and other findings are then examined for their implications for future research, public policy, and implementation of summer programs.

Contents

Abstract. 1. Introduction.

2. Literature Search and Database Construction.

3. Narrative and Vote-Count Synthesis of Comparisons with Only Directional Outcomes.

4. Meta-Analytic Procedures Used on Comparisons with Known Effect Sizes.

5. Meta-Analytic and Narrative Synthesis of Programs for Remediation of Learning Deficiencies.

6. Narrative and Meta-Analytic Synthesis of Programs for Acceleration of Learning.

7. Narrative and Meta-Analytic Synthesis of Programs with Other and Multiple Goals.

8. Discussion.

References.

Acknowledgments.

Commentary:.

The Effects of Summer School: Questions Answered, Questions Raised: Geoffrey D. Borman.

Contributors.

Statement of Editorial Policy.

最近チェックした商品