Teaching Difficult Topics : Reflections from the Undergraduate Music Classroom (Music and Social Justice)

個数:

Teaching Difficult Topics : Reflections from the Undergraduate Music Classroom (Music and Social Justice)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 330 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780472076963
  • DDC分類 780.711

Full Description

Teaching Difficult Topics provides a series of on-the-ground reflections from college music instructors working in a wide variety of institutional settings about their approaches to inclusive, supportive pedagogy in the music classroom. Although some imagine the music classroom to be an apolitical space, instructors find themselves increasingly in need of resources for incorporating issues of race and ethnicity, gender and sexuality, and historical trauma into their classrooms in ways that support student learning and safeguard their classroom communities.

The teaching reflections in Teaching Difficult Topics examine difficult themes that fall into three primary categories: subjects that instructors sense to be controversial or emotionally challenging to discuss, those that derive from or intersect with real-world events that are difficult to process, and bigger-picture discussions of how music studies often focuses on dominant narratives while overlooking other perspectives. Some chapters offer practical guidance, lesson plans, and teaching materials to enable instructors to build discussions of race, gender, sexuality, and traumatic histories into their own classrooms; others take a more global view, reflecting on the importance and relevance of teaching these difficult topics and on how to respond in the music classroom when external events disrupt daily life.

最近チェックした商品