Theory and Practice : Bite-Sized Activities for Teaching Reading Skills (Bigs (Brief Instructional Guides))

個数:

Theory and Practice : Bite-Sized Activities for Teaching Reading Skills (Bigs (Brief Instructional Guides))

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 104 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780472039425
  • DDC分類 428.0071

Full Description

Theory and Practice: Bite-Sized Activities for Teaching Reading Skills is an easily digestible guide that links key reading skills theory to practical activities that can be adapted for different classrooms. It dives into the physiological process of reading, the link between sounds and symbols, reading accomplishments at different levels, and the skills required for reading fluency. In addition, Theory and Practice discusses Color Vowel methodology and how it aids students in acquiring automaticity through pattern recognition and associating sound with color. Chapters contain activities for pre-reading, interactive reading, and post-reading as well as how to adapt these activities for different learning levels. Examples of real student work, images, vocabulary logs, and the annotations that accompany each activity demonstrate what teachers can expect for the outcome of each activity. Theory and Practice aims to provide practicing ESOL instructors, student teachers, and educators with the key theory and tools they need to help their classes boost L2 reading skills and cultural competency in English.

Contents

Table of Contents

Introduction
Glossary of key words
List of tables and figures
Chapter 1: What do we teach and why?
Chapter 2: Pre-Reading Activities
Chapter 3: Interactive Reading Activities
Chapter 4: Post-Reading Activities
Chapter 5: Adapting Activities to Digital Platforms
Conclusion
Bibliography

最近チェックした商品