Breaking New Ground for SLIFE : The Mutually Adaptive Learning Paradigm

個数:

Breaking New Ground for SLIFE : The Mutually Adaptive Learning Paradigm

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 204 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780472039333
  • DDC分類 371.9

Full Description

In its second edition, Breaking New Ground for SLIFE builds on its model for supporting students who are new to English and may have experienced a disruption in their schooling. The practices presented in this book emerge from the belief that education for students with limited or interrupted formal education, also known as SLIFE, should not be remedial but should build on the students' prior learning experiences and existing areas of knowledge. This second edition has been significantly updated, informed by recent research in the field, feedback from teachers, and new scholarly treatments of the topic. Breaking New Ground for SLIFE, second edition, explores the MALP approach, highlights how technology can be incorporated into classroom activities, and includes actual MALP projects implemented by MALP-trained teachers of both young and adolescent learners. In addition, the authors provide a newly revised MALP Teacher Planning Checklist.

By reading Breaking New Ground for SLIFE, educators will:

- Further develop their understanding of the needs of students with limited or interrupted formal education (SLIFE)
- ​Learn about the Mutually Adaptive Learning Paradigm (MALP) and how to integrate it into their classrooms
- Discover and learn about the MALP instructional approach and how to use it to develop a project-based curriculum using examples from teachers in the field

最近チェックした商品