Microsoft Crm 3 for Dummies (For Dummies (Computer/tech))

個数:

Microsoft Crm 3 for Dummies (For Dummies (Computer/tech))

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 392 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780471799450
  • DDC分類 658.812028553

Full Description


Manage sales, service, and marketing processes all together Find out how to manage customer information to make your business more productive Whether you're completely new to customer relationship management (CRM) software or you just want the scoop on the newest version, this handy guide will get you going. Discover how to set up CRM 3, navigate and customize the system, use it to work with your accounts and contacts, collect leads, forecast sales, run reports, and much more. Discover how to Develop and manage customer relationships Implement a sales process Set up security and access rights Generate quotes, orders, and invoices Manage leads and opportunities Create and use product catalogs

Contents

Introduction. Part ILook at Microsoft CRM 3. Chapter 2: Navigating the Microsoft CRM System. Chapter 3: Using Microsoft CRM Online and Offline. Part II: Setting the Settings. Chapter 4: Personalizing Your System. Chapter 5: Understanding Security and Access Rights. Chapter 6: Managing Territories, Business Units, and Teams. Chapter 7: Developing Processes. Chapter 8: Implementing Rules and Workflow. Chapter 9: Creating and Using the Knowledge Base. Chapter 10: Setting Up the Product Catalog. Chapter 11: Running Reports. Chapter 12: Sending Announcements. Part III: Managing Sales. Chapter 13: Working with Accounts and Contacts. Chapter 14: Managing Your Calendar. Chapter 15: Setting Sales Quotas and Generating Forecasts. Chapter 16: Using E-Mail. Chapter 17: Handling Leads and Opportunities. Chapter 18: Generating Quotes, Orders, and Invoices. Chapter 19: Setting Up Your Sales Literature. Chapter 20: Using Notes and Attachments. Part IV: Making the Most of Marketing. Chapter 21: Targeting Accounts and Contacts. Chapter 22: Managing Campaigns. Part V: Taking Care of Your Customers. Chapter 23: Working with Cases. Chapter 24: Scheduling Services. Chapter 25: Managing Your Subjects. Chapter 26: Managing Queues. Chapter 27: Building Contracts. Part VI: The Part of Tens. Chapter 28: Ten Add-Ons. Chapter 29: Ten Ways to Get Help. Index.

最近チェックした商品