メディア対策ガイド<br>When the Headline Is You : An Insider's Guide to Handling the Media (J-b International Association of Business Communicators)

個数:
電子版価格
¥2,773
  • 電子版あり

メディア対策ガイド
When the Headline Is You : An Insider's Guide to Handling the Media (J-b International Association of Business Communicators)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 229 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470543948
  • DDC分類 659.2

基本説明

Drawn from workshops at Harvard Business School and MIT-Harvard's Public Disputes Program, the author provides tested techniques, tools, and insights for how to respond to all types of media in tough situations.

Full Description

Proven strategies for managing all types of media encounters! Award-winning journalist and Fortune 500 consultant Jeff Ansell provides a how-to guide for leaders, executives, and other professionals whose high-visibility requires frequent contact with the media. Drawing on nearly four decades of media experience, Ansell presents tested techniques for responding to challenging questions and delivering effective messages. In addition, he reveals lessons learned and pitfalls to avoid by referencing recent news events from around the world. Valuable features include:



A behind-the-scenes look at how news is made
Complete guidelines to creating compelling messages
Specific messaging formulae for building trust when the news is bad
Step-by-step strategies for managing hostile or relentless questions
Insider tips on how to identify and handle misleading questions

An essential resource for navigating both traditional and online media, this book prepares readers for even the most challenging media events.

Contents

Foreword ix

Introduction xi

1. What Is News? 1

2. You Are the Story 27

3. How to Admit Bad News 61

4. Crafting Compelling Messages 85

5. Delivering Your Message 113

6. When the Going Gets Tough 147

7. Twenty What-Ifs 175

Appendix: Media Messaging Toolkit 199

Notes 207

Acknowledgments 215

The Authors 219

Index 221

最近チェックした商品