Office 2007 for Dummies (For Dummies (Computer/tech))

個数:

Office 2007 for Dummies (For Dummies (Computer/tech))

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 432 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470009239
  • DDC分類 005.5

Full Description

Find and use the features you need right away Create great documents, Excel charts, and slide shows, and organize your e-mail What's new at the Office? A lot, and this book takes you through all the cool changes and enhancements so you can rev up and go. Find your way around the new interface, dress up your documents, create spreadsheets that actually make sense, give presentations that wow your audience, and organize your life. Discover how to* Locate commands on the Ribbon* Use Live Preview* Stop spam with Outlook(r)* Format and enhance Word documents* Work with Excel(r) formulas* Store and find data in Access

Contents

Introduction. Part I: Getting to Know Microsoft Office 2007. Chapter 1: Getting to Know Microsoft Office 2007. Chapter 2: Editing Data. Chapter 3: Getting Help from Office 2007. Part II: Working with Word. Chapter 4: Typing Text in Word. Chapter 5: Formatting Text. Chapter 6: Designing Your Pages. Part III: Playing the Numbers with Excel. Chapter 7: The Basics of Spreadsheets: Numbers, Labels, and Formulas. Chapter 8: Playing with Formulas. Chapter 9: Charting and Analyzing Data. Part IV: Making Presentations with PowerPoint. Chapter 10: Creating a PowerPoint Presentation. Chapter 11: Adding Color and Pictures to a Presentation. Chapter 12: Showing Off a Presentation. Part V: Getting Organized with Outlook. Chapter 13: Organizing E-Mail with Outlook. Chapter 14: Storing Contacts and Organizing Tasks. Chapter 15: Scheduling Your Time. Part VI: Storing Stuff in Access. Chapter 16: Using a Database. Chapter 17: Searching, Sorting, and Querying a Database. Chapter 18: Creating a Database Report. Part VII: The Part of Tens. Chapter 19: Ten Tips for Using Office 2007. Chapter 20: Ten Keystroke Shortcuts for Office 2007. Index.

最近チェックした商品