サプライチェーン戦略(第2版)<br>Supply Chain Strategies : Demand Driven and Customer Focused (2ND)

個数:
  • ポイントキャンペーン

サプライチェーン戦略(第2版)
Supply Chain Strategies : Demand Driven and Customer Focused (2ND)

  • ウェブストア価格 ¥17,843(本体¥16,221)
  • Routledge(2013/12発売)
  • 外貨定価 UK£ 59.99
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 810pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 354 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780415683197
  • DDC分類 658.7

Full Description

Supply Chain Strategies demonstrates how organizations must take strategic decisions in order to manage their supply chains to sustain competitiveness in the global economy.

Whereas many textbooks on supply chain management focus on purchasing and operations, this new edition of Tony Hines' text focuses upon the direction-setting and efficient resource-allocation that organizations need to provide in order to satisfy their customers. Overcoming tensions between political, economic, technological, ethical and environmental considerations is shown to be vital to ensure a sensible strategy for managing the supply chain.

This impressive text makes the most of integrated case studies to show how strategic thinking and supply chain management play out in the real world. As such, the book is ideal for courses on supply chain management - especially those which require a strategic element.

Contents

1. Globalization: Global Demand and Supply Strategies 2. Strategic Concepts and the Customer Focused, Market-Driven Supply Chain 3. The Emergence of Supply Chain Management and Supply Chain Strategy as a Critical Success Factor for Organizations 4. Market-Driven and Customer-Focused Supply Chain Strategies 5. Supplier Sourcing, Procurement and Evaluation 6. Supply Chain Structures and Relationships 7. Supply Chain Integration, Technology and e-Business Strategies 8. Strategic Supply Chain Cost, Value and Measurement 9. Service Levels, Synchronization of Business Processes and Inventories 10. Supply Chain Profitability, Quality and World-Class Organizations 11. Logistics and Fulfilment Strategies 12. The Supply Chain Challenges: Strategies for the Future

最近チェックした商品