Teaching and Learning in Diverse Classrooms : Faculty Reflections on their Experiences and Pedagogical Practices of Teaching Diverse Populations (Routledgefalmer Studies in Higher Education)

個数:
電子版価格
¥12,073
  • 電子版あり

Teaching and Learning in Diverse Classrooms : Faculty Reflections on their Experiences and Pedagogical Practices of Teaching Diverse Populations (Routledgefalmer Studies in Higher Education)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 212 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780415652209
  • DDC分類 370.1170973

Full Description

This study describes how faculty who participated in the Teaching and Learning in Diverse Classroom Faculty and TA Partnership Project (1994-2000) at the University of Massachusetts, Amherst, reflected on their experiences and pedagogical practices as instructors in diverse classrooms.

Contents

1.Introduction 2. Review of Relevant Literature 3. Research Design and Methodology 4. General Findings of the Study -- Survey 5. General Findings of the Study -- Interviews 6. Discussion and Implications for Future Research

最近チェックした商品