World Yearbook of Education 1990 : Assessment and Evaluation (World Yearbook of Education)

個数:
  • ポイントキャンペーン

World Yearbook of Education 1990 : Assessment and Evaluation (World Yearbook of Education)

  • ウェブストア価格 ¥13,841(本体¥12,583)
  • Routledge(2012/11発売)
  • 外貨定価 UK£ 46.99
  • 読書週間 ポイント2倍キャンペーン 対象商品(~11/9)
  • ポイント 250pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 306 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780415501729
  • DDC分類 371.26

Full Description

Published in 1990, World Yearbook of Education 1990 is a valuable contribution to the field of Education.

Contents

Chapter 1 Quality control in British higher education, David Warren Piper; Chapter 2 Raising educational standards - improving the quality of education, Kim Foss Hansen; Chapter 3 Assessment, Technology and The Quality Revolution, David Smith; Chapter 4 Educational change and assessment in the age of information technology, B Sendov, A Eskenasi; Chapter 5 Adjusting the balance of power, Lynne Cameron; Chapter 6 Some implications of student choice of course content for the processes of learning, assessment and qualification, Robert Kowalski; Chapter 7 Assessment issues in relation to experience-based learning on placements within courses, Nigel J Nixon; Chapter 8 Performance measurement in higher and continuing education, Tom Schuller; Chapter 9 Evaluation, David Clemson; Chapter 10 Evaluating large-scale, computer-related educational activity, Betty Collis; Chapter 11 The evaluation of the educational section of the Dutch Informatics Stimulation Programme (INSP), Jaap Scheerens; Chapter 12 The Italian school system, Maria Ferraris, Donatella Persico; Chapter 13 Class-group constitution procedure based on student assessment, Maria Ferretti, Lorento Laviosa; Chapter 14 Diagnostic testing in formative assessment, A Di Carlo, G Trentin; Chapter 15 Assessing and Understanding Common-Sense Knowledge, Michela Mayer; Chapter 16 The Area of social history, Antonio Calvani; Chapter 17 Aptitude tests as the predictor of success in the Israeli matriculation, Elchanan I Meir, Nurit Adler; Chapter 18 An unbiased, standardized method for quality in student assessment at the post-secondary level, Claude N Kennedy; Chapter 19 Optical mark reading technology in Chinese educational development, Roger Singer; Chapter 20 Profiling, Roger Singer; Chapter 21, John Smyth; Chapter 22 Educational development in the mountain kingdom of Bhutan, John Bailey, G J Fishburne, Tsewang Choeden, Chitra Pradhan, Jerry Turner, Minchha Wangdi;

最近チェックした商品