The Social Work Portfolio: A student's guide to evidencing your practice (UK)

個数:

The Social Work Portfolio: A student's guide to evidencing your practice (UK)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 144 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780335245314
  • DDC分類 361.3

Full Description

The portfolio is an essential part of the summative assessment within qualifying social work programmes. All students are required to complete a practice portfolio to provide evidence of their learning in practice. This essential book demonstrates how students can use the portfolio to demonstrate their learning in terms of developing core knowledge, values and skills.Topics covered include:

What a portfolio is, and how to make best use of it in your learning journeyHow to evidence your capability using the Professional Capabilities Framework for Social Workers
How to reflect on your own learning needs and learning styleHow to work with your practice educator in terms of practice learning and portfolio developmentHow to evidence the use of theory in your portfolioHow to evidence meaningful service user and carer involvement within your placement and portfolioHow to use your portfolio as a basis for future CPD learning, including the need to develop Personal Development Plans and the role of AYSE
Written by a team of experts from Bournemouth University, each chapter uses a range of reflective activities, practice educator comments, and student testimony to illustrate the discussion.

Contents

PrefaceChapter 1 - Getting started (Kate Howe)
Chapter 2 - Evidencing your capability using the Professional Capabilities Framework (Kate Howe)
Chapter 3 - Making sense of yourself as a learner (Lee-Ann Fenge)
Chapter 4 - Working with your practice educator (Gill Calvin Thomas)
Chapter 5 - Evidencing the use of theory in your practice (Mel Hughes)
Chapter 6 - Visibility of self within your portfolio (Mel Hughes)
Chapter 7 - Meaningful service user and carer involvement in student placements (Gill Calvin Thomas)
Chapter 8 - A continuum of lifelong learning (Lee-Ann Fenge)

最近チェックした商品