『グリーン・トゥ・ゴールド 企業に高収益をもたらす「環境マネジメント」戦略』(原書)<br>Green to Gold : How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage

個数:

『グリーン・トゥ・ゴールド 企業に高収益をもたらす「環境マネジメント」戦略』(原書)
Green to Gold : How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 384 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780300119978
  • DDC分類 628

基本説明

邦訳:2008年・アスペクト

Full Description

A must-read guide for business leaders who want to profit from the Green Revolution and avoid its many pitfalls
 
Winner of the 2007 National Best Books Award in the Business: Management and Leadership category
 
An (800) CEO-READ best-seller and top 25 business book for corporate America
 
This book explains what every executive should know to manage the environmental challenges facing society and the business world. Based on the authors' rich experience with forward-thinking companies around the world, Green to Gold demonstrates how corporations create value by building environmental thinking into their overall business strategies. Daniel C. Esty and Andrew S. Winston provide clear how-to advice for making sense of environmental challenges, and they offer detailed case examples of how companies achieve both environmental and business success—establishing an eco-advantage in the marketplace.
 
Green to Gold is written for executives at all levels and businesses of all kinds. It guides the business leader through pollution and natural resource management issues and the growing pressure from outside stakeholders to strive for sustainability. While highlighting successful strategies, Esty and Winston also examine why environmental initiatives may fail despite best intentions.
 
With practical suggestions for incorporating environmental thinking into core business strategy, and with a clear focus on execution—not legalisms, platitudes, and abstractions—Esty and Winston present a thoughtful, pragmatic roadmap that shows how companies can use environmental pressures and responsibilities to spark innovation and drive growth.

最近チェックした商品