アジアのパブリックリレーションズ<br>Public Relations for Asia

個数:

アジアのパブリックリレーションズ
Public Relations for Asia

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 233 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780230549418
  • DDC分類 659.2095

基本説明

Full of fascinating case histories from Asia and the rest of the world.

Full Description

This book is an essential read for anyone interested in Public Relations in Asia. Combining the latest in Public Relations theory with practical guidance on how to plan and structure a PR campaign and top tips on how to create successful PR campaigns, this book is also full of fascinating case histories from Asia and the rest of the world.

Contents

PART 1: CONTEXT AND THEORY Context Theory Ethics PART 2: THE STRATEGY AND PLANNING OF PR Intro Issues And Audience Analysis Objectives And Overall Plan Structure Strategy In-House Or Consultancy Tactics Action Crisis Management Results/Research PART 3: PR SKILLS How to Write a Press Release How to Write a Feature How to Do a Media Interview How to Call a Journalist How to Generate Creative Ideas How to Design an Online Press Office How to Exploit New Media How to Plan and Run PR Events Internal Communications How to Stand Up and Present How to Write a Good Speech/Talk Briefing Design Work Using Language and Images to Influence People PART 4: CONCLUSION The Future of PR

最近チェックした商品