ブランド・消費者によるソーシャルメディアの利用<br>We First : How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World

個数:

ブランド・消費者によるソーシャルメディアの利用
We First : How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780230341630
  • DDC分類 658.872

基本説明

New in paperback. Hardcover was published in 2011.

Full Description

Combining social media tools with socially conscious brands, the two major trendsshaping tomorrow's consumer climate, Simon Mainwaring presents a visionary new model for companies and organizations to maximize both their own visibility and their contribution to the greater good. He shows how brands can leverage social media to build consumer goodwill, loyalty and profit, as well as how consumers can use their new social networking power to drive sustainable change in the business world. Using case studies from Procter & Gamble, Pepsi, Wal-Mart, Starbucks, Toyota, Nike, Patagonia, and more, as well as the latest in social business technology, Mainwaring offers an actionable blueprint for prosperity and renewal that speaks to marketers and consumers alike.

Contents

Prologue Transforming the Engine of Capitalism Redefining Self-Interest from Me First to We First The Future of Profit is Purpose Creating Sustainable Capitalism in Five Ways Instilling We First Values into Capitalism Why the World Needs a Responsible Private Sector How Brands Build Their Business and a Better World How Consumers Build Responsible Brands and a Better World How Contributory Consumption Creates Sustainable Social Change The Global Brand Initiative: The Future of the Private Sector Epilogue Endnotes

最近チェックした商品