中等STEM改革<br>Secondary STEM Educational Reform (Secondary Education in a Changing World) (1ST)

個数:

中等STEM改革
Secondary STEM Educational Reform (Secondary Education in a Changing World) (1ST)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 226 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780230111851
  • DDC分類 373.1207

Full Description

Federal and state funding agencies have invested billions of dollars into secondary STEM (Science, Technology, Education, Mathematics) educational reform over the past decade. This volume addresses the interplay of external and internal variables associated with school reform and how this dynamic has impacted many efforts.

Contents

PART I:CREATING A STEM FOR ALL ENVIRONMENT J.D.Basham, University of Cincinnati C.M.Koehler, Illinois Institute of Technology M.Israel, University of Cincinnati PART II:THE IMPORTANCE OF UP FRONT EVALUATION PLANNING INCLUDING STUDENT LEARNING OUTCOMES S.Sheats Harkness, University of Cincinnati C.Lane, University of Cincinnati PART III:SCIENCE COOPERATIVES IN MISSOURI AND IOWA (SCIENCE CO-OP): ADDRESSING THE NEEDS OF SMALL RURAL SCHOOL DISTRICTS OF SCIENCE LITERACY FOR ALL L.D. Yore, University of Victoria J.A. Shymansky, University of Missouri L.A. Annetta, George Mason University S.Everett, University of Michigan - Dearborn PART IV:LESSONS FROM THE FIELD: EXAMINING THE CHALLENGES AND SUCCESSES OF A MATHEMATICS AND SCIENCE PROGRAM USING ACCELERATION AND ENRICHMENT FOR GIFTED URBAN MIDDLE SCHOOL STUDENTS T.A. Sondergeld, Bowling Green State University A.R. Milner, Adrian College L.J. Coleman, The University of Toledo T.Southern, Miami University PART V:THE RIGHT TOOLS FOR THE JOB: WHAT'S THE ROLE OF LITERACY IN STEM INITIATIVES? H.Johnson, University of Cincinnati P.Watson, Texas Woman's University PART VI:A CASE STUDY OF A STEM GRANT'S EXECUTIVE BOARD: CHALLENGES WITH OWNERSHIP AND INITIATIVE A.Demir, Georgia State University C.Sutton-Brown, Georgia State University L.Strickler, The University of Toledo C.M. Czerniak, The University of Toledo PART VII:STEM STAKEHOLDER RESPONSE TO ENACTED EDUCATIONAL POLICY C.C. Johnson, University of Cincinnati V.L.J. Bolshakova, Utah State University

最近チェックした商品