Learning to Teach : New Times, New Practices (2ND)

個数:

Learning to Teach : New Times, New Practices (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 416 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780195561791
  • DDC分類 370.71

Full Description

Learning to Teach encourages the students to engage in critical reflection of teaching practices by immersing themselves in the Lathner Primary virtual school. The reader is positioned as a first year teacher who embarks on a new career at Lathner Primary. They work with Anna Jones, her class, and the other teachers around Lathner to help develop their ability to analyze scenarios and critically reflect on their own unexamined assumptions.

Exercises within the book combine with other learning tools such as assorted documents from Lathner, including journal entries and letters from the school, 'Pause, Reflect, Record' and 'Taking Action' sections to assist students to practice their classroom skills. There are also notes from the authors discussing their perspectives and experiences of the subject matter.

There are extensive resources to use with the book available at http://emedia.rmit.edu.au/lathnervirtualschool/.

Contents

PREFACE: A CALL TO ACTION; ACKNOWLEDGMENTS - ACKNOWLEDGMENTS; INTRODUCTION; LEARNING ABOUT NEW LEARNERS; LEARNING ABOUT NEW TEACHERS; PART A: WORLDVIEWS OF TEACHERS, PART B: TEACHERS THEORY MAKING; LEARNING ABOUT NEW TEACHING; WRAPPING UP; EPILOGUE; REFERENCES; INDEX

最近チェックした商品