Case Studies for Organizational Communication : Understanding Communication Processes (Third)

個数:

Case Studies for Organizational Communication : Understanding Communication Processes (Third)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 400 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780195386721
  • DDC分類 302.35

Full Description

Case studies offer students the opportunity to explore critical incidents and develop effective strategies for resolution. Featuring the exclusive, real-life case studies of top communication scholars, Case Studies for Organizational Communication: Understanding Communication Processes, Third Edition, employs a unique applied approach that allows students to use their knowledge of organizational communication to analyze typical organizational problems.

Edited by Joann Keyton and Pamela Shockley-Zalabak, the book includes a variety of open-ended cases that encourage lively classroom discussions. This format also provides instructors with greater flexibility in connecting case assignments to their primary text.

Now in its third edition, the book is enhanced by an updated companion website (www.oup.com/us/keytonshockley) featuring instructor resources and case studies from previous editions. Two new sections--"Organizations and Their Stakeholders" and "Organizational Crisis"--and twenty-one new readings address a variety of issues, including organizational technology, teamwork and group processes, decision-making and problem-solving, and diversity.

A flexible supplement covering a broad range of contexts and situations, Case Studies for Organizational Communication, Third Edition, is an essential resource for helping students devise successful communication strategies.

Contents

SECTION 1: ORGANIZATIONAL CULTURE; SECTION 2: ORGANIZATIONAL TECHNOLOGY; SECTION 3: TEAMWORK AND GROUP PROCESSES; SECTION 4: DECISION MAKING AND PROBLEM SOLVING; SECTION 5: THE INDIVIDUAL AND THE ORGANIZATION; SECTION 6: ORGANIZATIONAL DIVERSITY; SECTION 7: ORGANIZATIONS AND THEIR STAKEHOLDERS; SECTION 8: ORGANIZATIONAL CRISIS

最近チェックした商品