Collecting, Analyzing and Reporting Data : An Oxford Handbook of Qualitative Research in American Music Education, Volume 2 (Oxford Handbooks)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Collecting, Analyzing and Reporting Data : An Oxford Handbook of Qualitative Research in American Music Education, Volume 2 (Oxford Handbooks)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 192 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780190920937
  • DDC分類 780.71

Full Description

In a newly updated paperback release, Collecting, Analyzing, and Reporting Data considers an array of strategies for working with qualitative data in American music education. Observations, interviews, focus groups, document analysis and music-making as data reveal unique potential to inform the field of music education. The capabilities of digital technologies to collect and analyze data, as well as the challenges they present, are examined in the context of an increasingly digitized American society. Guidance is provided to the researcher to understand their role and the ethical landscape they navigate.

Collecting, Analyzing, and Reporting Data is the second of three paperback volumes derived from the original Oxford Handbook of Qualitative Research in American Music Education, which outlines the history of qualitative research in music education and explores the contemporary use of qualitative approaches in examining issues related to music teaching and learning.

Contents

Preface
Colleen M. Conway

1. Ethics and Qualitative Research in Music Education
Judith M. Birk and Cynthia S. Shindledecker

2. Collecting and Analyzing Observation of Music Teaching and Learning Data
Margaret Schmidt

3. Conducting and Analyzing Individual Interviews
Kathryn Roulston

4. Collecting and Analyzing Focus Group Data
John Eros

5. Collecting, Generating, and Analyzing Multimodal and Multimedia Data
Evan S. Tobias

6. Music-Making as Data: Collection and Analysis
Kristen Pellegrino

7. Software to Interrogate Qualitative Data in Music Education
Peter R. Webster

8. Changing the Conversation: Considering Quality in Music Education Qualitative Research
Mitchell Robinson

9. The Politics of Publication: Voices, Venues, and Ethics
Mitchell Robinson

最近チェックした商品