ハイブリッド・メディア・システム、政治と権力(第2版)<br>The Hybrid Media System : Politics and Power (Oxford Studies in Digital Politics) (2ND)

個数:
  • ポイントキャンペーン

ハイブリッド・メディア・システム、政治と権力(第2版)
The Hybrid Media System : Politics and Power (Oxford Studies in Digital Politics) (2ND)

  • ウェブストア価格 ¥35,384(本体¥32,168)
  • Oxford University Press Inc(2017/10発売)
  • 外貨定価 UK£ 122.50
  • 【ウェブストア限定】サマー!ポイント5倍キャンペーン 対象商品(~7/21)※店舗受取は対象外
  • ポイント 1,605pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 368 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780190696726
  • DDC分類 320.014

Full Description

New communication technologies have reshaped media and politics. But who are the new power players? The Hybrid Media System is a sweeping new theory of how political communication now works. Politics is increasingly defined by organizations, groups, and individuals who are best able to blend older and newer media logics, in what Andrew Chadwick terms a hybrid system. Power is wielded by those who create, tap, and steer information flows to suit their goals and in ways that modify, enable, and disable the power of others, across and between a range of older and newer media. By examining this system in flow, Chadwick reveals its complex balance of power. From American presidential campaigns to WikiLeaks, from live prime ministerial debates to hotly-contested political scandals, from the daily practices of journalists, campaign workers, and bloggers to the struggles of new activist organizations, the clash of media logics causes chaos and disintegration but also surprising new patterns of order and integration. With a new preface and chapter, the fully updated second edition applies the conceptual framework of the hybrid system to the 2016 U.S. presidential election and the rise of Donald Trump, illustrating the ways individuals blend new and old media systems to obtain political power.

Contents

Preface to the Second Edition
Acknowledgments
Introduction
Chapter 1: An Ontology of Hybridity
Chapter 2: All Media Systems Have Been Hybrid
Chapter 3: The Contemporary Contexts of Hybridity
Chapter 4: The Political Information Cycle
Chapter 5: Power, Interdependence, and Hybridity in the Construction of Political News: Understanding WikiLeaks
Chapter 6: Symphonic Consonance in Campaign Communication: Reinterpreting Obama for America
Chapter 7: Systemic Hybridity in the Mediation of the American Presidential Campaign
Chapter 8: Hybrid Norms in News and Journalism
Chapter 9: Hybrid Norms in Activism, Parties, and Government
Chapter 10: Donald Trump, the 2016 US Presidential Campaign, and the Intensification of the Hybrid Media System
Conclusion: Politics and Power in the Hybrid Media System
List of Interviews
Notes
Bibliography
Index

最近チェックした商品