School and Community Relations, the (12TH)

個数:
  • ポイントキャンペーン

School and Community Relations, the (12TH)

  • ウェブストア価格 ¥32,004(本体¥29,095)
  • Pearson(2019/02発売)
  • 外貨定価 US$ 146.65
  • 【ウェブストア限定】ブラックフライデーポイント5倍対象商品(~11/24)※店舗受取は対象外
  • ポイント 1,450pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 320 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780135210659
  • DDC分類 371.190973

Full Description

The theory, research, and practice of communication planning
The field of school and community communications is rapidly evolving and becoming more complex. Focusing on successfully implementing communication activities with both internal and external audiences, The School and Community Relations is a widely used resource for overcoming these emerging complexities. Drawing on theory and research, the text stresses the generation of communication outcomes that far surpass simple dissemination of information, proactively identifying and engaging the right audiences. The 12th Edition has been extensively updated with school communication expert interviews, video resources, communications tools, and more.

Contents

PART I: ESSENTIAL CONSIDERATIONS

The Importance of Public Relations
Public Character of the School
Understanding the Community
Policies, Goals, and Strategies
Administering the Program

PART II: RELATIONS WITH SPECIAL PUBLICS

The Communication Process
Communicating with Internal Publics
Communicating with External Publics
Crisis Communication
Communication about School Services, Activities, and Events

PART III: COMMUNICATIONS TOOLS

Working with the News Media
Creating and Delivering Online and Print Communications
Conducting Special Issue Campaigns
Communication School Finance Issues

PART IV: EVALUATION

Communication Assessment and Accountability

Appendix A: Organizations that Could Be Helpful

最近チェックした商品