Computer Graphics Using Java 2D and 3D

個数:

Computer Graphics Using Java 2D and 3D

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 480 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780130351180
  • DDC分類 005.133

Full Description

For junior/senior/graduate level courses in Computer Graphics. This Java based graphics text introduces advanced graphic features to a student audience mostly trained in the Java language. Its accessible approach and in-depth coverage features the high-level Java 2D and Java 3D APIs-offering an elegant and easy-to-understand presentation of 2D and 3D graphics without compromising the fundamentals of the subject.

Contents

 1. Introduction.


 2. Mathematical Background for Computer Graphics.


 3. 2D Graphics.


 4. Advanced 2D Topics.


 5. Basic 3D Graphics.


 6. Graphics Content.


 7. Geometric Transformation.


 8. Views.


 9. Lighting and Texturing.


10. Behavior and Interaction.


11. Animation.


12. Additional 3D Topics.


Index.

最近チェックした商品