Global UX : Design and Research in a Connected World

個数:
電子版価格
¥7,121
  • 電子版あり

Global UX : Design and Research in a Connected World

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 264 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780123785916
  • DDC分類 658.5752

Full Description

Global UX: Design and Research in a Connected World discusses how user experience (UX) practice is changing and how practitioners and teams around the world are creating great user experiences for a global context. The book is based on interviews with practitioners from many countries, working on different types of projects. It looks behind the scenes at what it takes to create a user experience that can work across borders, cultures, and languages. The book begins with a quick look at the world outside of UX. This includes the external forces of change and globalization as well as an overview of how culture affects designers and the UX of products. It considers what global UX means for an individual practitioner, a company, and teams. It then turns to the details of global UX with the process and practice of research in the field; how information is brought home and shared with colleagues; and how it is applied in design. The final chapter presents some thoughts about how to deliver value both to projects and the users of finished products.

Contents

Chapter 1: The Start of the Journey

Chapter 2: It's a New World

Chapter 3: Culture and UX

Chapter 4: Building Cultural Awareness

Chapter 5: Global Companies and Global Strategies

Chapter 6: Effective Global Teams

Chapter 7 - Research in the Field

Chapter 8 - Bringing it Home

Chapter 9 - Design for a Global Audience

Chapter 10 - Delivering Value

最近チェックした商品