Business Communication at Work with OLC Premium Content Card (3RD)

個数:

Business Communication at Work with OLC Premium Content Card (3RD)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780073314273
  • DDC分類 658.45

Full Description

Business Communications at Work, 3e is a very practical, hands-on text-workbook to help students learn to use the types of communication that they are most apt to experience on the job. The book is full of examples of letters, memos, and correspondence designed to demonstrate the application of the principles covered in the book. A Web site for this book provides supplemental learning exercises. Although the main focus of the book is written communication, a chapter on listening and making a presentation is now included. Each chapter of the book is an independent unit that allows the teacher the flexibility of covering most chapters in any order. This flexibility allows the teacher to customize the course to meet the needs of individual classes. Many chapters are easily broken into units so teachers can cover just the units they want.

Contents

Unit 1Chapter 1: Setting the Stage for Effective CommunicationChapter 2: Choosing the Right WordsChapter 3: Developing Sentences and ParagraphsUnit 2Chapter 4: Developing Listening and Speaking SkillsChapter 5: Planning and Organizing Business MessagesChapter 6: Using Technology to Improve CommunicationChapter 7: Formatting Business MessagesUnit 3Chapter 8: Goodwill Principles and Goodwill MessagesChapter 9: Messages for Inquiries and RequestsChapter 10: Claim and Adjustment MessagesChapter 11: Persuasive MessagesChapter 12: Order, Credit, and Collection MessagesUnit 4Chapter 13: Developing Memos and Memo ReportsChapter 14: Creating Press Releases, Newsletters, and Letters to Public OfficialsChapter 15: Constructing and Presenting ReportsChapter 16: Preparing Meeting CommunicationsUnit 5 Chapter 17: Conducting the Job SearchChapter 18: Selling Yourself to Employers

最近チェックした商品