Search Engine Marketing

個数:

Search Engine Marketing

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 288 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780071597333
  • DDC分類 658.872

Full Description


Publisher's Noteguaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product.Revolutionize Your Internet MarketingLeverage today's Internet marketing strategies to reach customers, increase sales, and establish performance-based marketing in your organization. Search Engine Marketing explains how to use Web analytics, key performance indicators (KPIs), search engine optimization (SEO), and search marketing-the critical tools for success. Multichannel marketing, which uses radio, TV, and print to broadcast your message, is also covered. The book includes revealing interviews with industry experts as well as valuable tips on vendor selection. Implement an effective, integrated marketing program for your business with help from this definitive guide. Track and measure both digital and traditional marketing with analyticsDefine and use KPIs to manage campaigns and channels for maximum profitability Employ SEO strategies to increase leads, conversions, and salesUnderstand how website architecture, keywords, tags, and sitemaps affect search resultsUse PPC to place ads in search engines, radio, TV, and newspapersGet hands-on strategies for maximizing Google Analytics and Google AdWords

Contents

ForewordAcknowledgmentsIntroductionChapter 1. Integrated MarketingChapter 2. KPIsChapter 3. AnalyticsChapter 4. Google AnalyticsChapter 5. SEOChapter 6. PPCGlossaryIndexNER(01): WOW

最近チェックした商品