Abcs of Relationship Selling (Int'l Ed) -- Paperback / softback (12 ed)

個数:

Abcs of Relationship Selling (Int'l Ed) -- Paperback / softback (12 ed)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9780071326292

Full Description


ABC's of Relationship Selling 12e trains readers on a specific, yet generic, step-by-step selling process that is universal in nature. This edition presents a sales process or system in a logical sequence, more than any other text in the market: from planning and the approach, to closing and follow-up for exceptional customer service. The goal of this text has always been to demonstrate to students the order of steps within the selling process; provide numerous examples of what should be in each step; and how the steps within the selling process interact with one another. This market leader text brings a comfortable and familiar approach to the Selling discipline.

Contents

Part Iof the Professional SalespersonChapter 2: Ethics First...Then Customer RelationshipsPart II: Preparation for Relationship SellingChapter 3: The Psychology of Selling: Why People BuyChapter 4: Communication for Relationship Building: It's Not All TalkChapter 5: Sales Knowledge: Customers, Products, TechnologiesPart III: The Relationship Selling ProcessChapter 6: Prospecting: The Lifeblood of SellingChapter 7: Planning the Sales Call Is a Must! Chapter 8: Carefully Select Which Sales Presentation Method to UseChapter 9: Begin Your Presentation Strategically Chapter 10: Elements of a Great Sales Presentation Chapter 11: Welcome Your Prospect's ObjectionsChapter 12: Closing Begins the RelationshipChapter 13: Service and Follow-Up for Customer RetentionPart IV: Time and Territory Management: Keys to SuccessChapter 14: Time, Territory, and Self-Management: Keys to SuccessAppendix A: Sales Call Role-PlaysAppendix B: Personal Selling Experiential ExercisesAppendix C: Selling Globally

最近チェックした商品