Essentials of Marketing Research -- Paperback (3 Rev ed)

個数:

Essentials of Marketing Research -- Paperback (3 Rev ed)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9780071318372

Full Description


"Essentials of Marketing Research" concisely delivers an up-to-date review of a broad variety of marketing research topics. It takes an application-oriented approach, providing students with the tools and skills necessary to solve business problems and exploit business opportunities. The authors' years of experience in real-world marketing research is evident throughout, from their thorough treatment of qualitative research (given short shrift in many other books) to their knowledgeable coverage of sample size rules-of-thumb, conducting a background literature review, and the importance of new market research tools and techniques. "Essentials of Marketing Research" gives students a strong command of market research principles, while being short enough to use alongside cases or projects.

Contents

Part 11-Marketing Research for Managerial Decision Making Chapter 2-The Marketing Research Process and Proposals Part 2: Designing the Marketing Research Project Chapter 3-Secondary Data, Literature Reviews and Hypotheses Chapter 4-Exploratory Research Designs and Data Collection Approaches Chapter 5-Descriptive and Casual Research Designs Part 3: Gathering and Collecting Accurate Data Chapter 6-Sampling: Theory and Methods Chapter 7-Measurement and Scaling Chapter 8-Designing the Questionnaire Part 4: Data Preparation, Analysis and Reporting the Results Chapter 9-Qualitative Data Analysis Chapter 10-Preparing Data for Quantitative Analysis Chapter 11-Basic Data Analysis for Quantitative Research Chapter 12-Examining Relationships in Quantitative Research Chapter 13-Reporting and Presenting Results

最近チェックした商品