Dynamics of Mass Communication : Media in Transition -- Paperback (11 Rev ed)

個数:

Dynamics of Mass Communication : Media in Transition -- Paperback (11 Rev ed)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9780071221467

Full Description


Well-known for its balanced approach to media industries and professions, Dynamics of Mass Communication offers a lively, thorough, and objective introduction for mass communication majors and non-majors alike. Dynamics of Mass Communication takes a comprehensive and balanced look at the changing world of mass media. The new edition explores how the traditional mass media are dealing with shrinking audiences, evaporating advertising revenue and increased competition from the Internet. The 11th edition brings students up-to-date on the latest developments in the media world including Facebook, Twitter and other social media; new media business models; e-book readers; online video sites such as YouTube and hulu.com.; the decoupling of advertising from media content, and many more.

Contents

Brief ContentsPart I The Nature and History of Mass Communication Chapter 1 Communication: Mass and Other FormsChapter 2 Perspectives on Mass CommunicationChapter 3 Historical and Cultural ContextPart II Media Chapter 4 NewspapersChapter 5 MagazinesChapter 6 BooksChapter 7 RadioChapter 8 Sound RecordingChapter 9 Motion PicturesChapter 10 Broadcast TelevisionChapter 11 Cable, Satellite and Internet TelevisionChapter 12 The Internet and the World Wide WebPart III Specific Media ProfessionsChapter 13 News Gathering and ReportingChapter 14 Public RelationsChapter 15 AdvertisingPart IV Regulation of the Mass MediaChapter 16 Formal Controls: Laws, Rules, Regulations.Chapter 17 Ethics and Other Informal ControlsPart V Impact of the Media Chapter 18 International and Comparative Media SystemsChapter 19 Social Effects of Mass CommunicationGlossary Photo Credits Index

最近チェックした商品