目次
Zara’s Recipe for Success:More Data,Fewer Bosses ファストファッションブランドの成功の鍵―Zara
Airbnb’s Challenge and New Direction 民泊ビジネスにおける課題と挑戦―Airbnb
Augmented Reality Ecosystem in Facebook 拡張現実の構築で世界を変える?―Facebook
Adidas Brings the Fast Shoe Revolution One Step Closer 「超高速」靴製造の技術革新―Adidas
At Toyota,the Automation Is Human‐Powered 自動車生産の自動化と職人技―Toyota
How Starbucks Became a Successful Worldwide Brand グローバルブランドの原点と成功への道のり―Starbucks
McDonald’s Modern Marketing Methods 顧客に寄り添う新たなマーケティング戦略―McDonald’s
How TED Evolves and Where It Wants to Go Next 「広げる価値のあるアイデア」プレゼンの進化―TED
Why Amazon Is the World’s Most Innovative Company 「最も革新的な企業」が目指す未来―Amazon
Sony Comes Back from the Brink 起死回生を賭けた取捨選択と新たな展望―Sony〔ほか〕