インターネット技術のイノベーションと普及<br>Innovation and Diffusion of Software Technology : Mapping Strategies
  • 洋書

インターネット技術のイノベーションと普及
Innovation and Diffusion of Software Technology : Mapping Strategies
 Hardcover,  言語:ENG

Pattinson, Hugh/ Woodside, Arch G.

  • ウェブストア価格 ¥64,545(本体¥58,678)
  • Elsevier Science Ltd(2007/06発売)
  • ポイント 586pt
  • 海外取次在庫
マーケティング研究の基礎知識<br>Essential Knowledge for Research in Marketing
  • 洋書

マーケティング研究の基礎知識
Essential Knowledge for Research in Marketing
 Paperback,  言語:ENG

Woodside, Arch G./ Armstrong, Jon Scott/ Zaltman, Gerald

  • SAGE Publications Inc(2008/02発売)
  • ご注文いただけません
ツーリズムの行動<br>Tourism Behaviour : Travellers' Decisions and Actions
  • 洋書

ツーリズムの行動
Tourism Behaviour : Travellers' Decisions and Actions
 Hardcover,  言語:ENG

March, Roger St. George/ Woodside, Arch G.

  • ウェブストア価格 ¥36,494(本体¥33,177)
  • Cab Intl(2006/01発売)
  • ポイント 331pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure, Volume 1
  • 洋書

Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure, Volume 1  Hardcover,  言語:ENG

Woodside, Arch (EDT)/ Crouch, Geoffrey (EDT)/ Mazanec, Josef (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥59,063(本体¥53,694)
  • CABI Publishing(1999/12発売)
  • ポイント 536pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Case Study Research : Theory, Methods and Practice -- Hardback
  • 洋書

Case Study Research : Theory, Methods and Practice -- Hardback  Hardcover,  言語:ENG

Woodside, Arch G.

  • ウェブストア価格 ¥18,735(本体¥17,032)
  • Emerald Publishing Limited(2010/06発売)
  • ポイント 170pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Storytelling-Case Archetype Decoding and Assignment Manual (SCADAM) (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research)
  • 洋書

Storytelling-Case Archetype Decoding and Assignment Manual (SCADAM) (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research)  Hardcover,  言語:ENG

Woodside, Arch G. (EDT)/ Sood, Suresh C. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥33,155(本体¥30,141)
  • Emerald Group Publishing Limited(2016/01発売)
  • ポイント 301pt
  • 海外取次在庫
Improving the Marriage of Modeling and Theory for Accurate Forecasts of Outcomes (Advances in Business Marketing and Purchasing)
  • 洋書

Improving the Marriage of Modeling and Theory for Accurate Forecasts of Outcomes (Advances in Business Marketing and Purchasing)  Hardcover,  言語:ENG

Woodside, Arch G. (EDT)/ Woodside, Arch G. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,661(本体¥38,783)
  • Emerald Publishing Limited(2018/01発売)
  • ポイント 387pt
  • 海外取次在庫
悪い研究からよい研究へ:学術的水準とインパクトを高めるための基準<br>Bad to Good : Achieving High Quality and Impact in Your Research
  • 洋書

悪い研究からよい研究へ:学術的水準とインパクトを高めるための基準
Bad to Good : Achieving High Quality and Impact in Your Research
 Paperback,  言語:ENG

Woodside, Arch G.

  • ウェブストア価格 ¥14,587(本体¥13,261)
  • Emerald Group Publishing Limited(2016/08発売)
  • ポイント 132pt
  • 海外取次在庫
Trade Tales : Decoding Customers' Stories (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research)
  • 洋書

Trade Tales : Decoding Customers' Stories (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research)  Hardcover,  言語:ENG

Woodside, Arch G. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥36,692(本体¥33,357)
  • Emerald Publishing Limited(2017/11発売)
  • ポイント 333pt
  • 海外取次在庫
ツーリズム・ホスピタリティ研究における消費者行動<br>Consumer Behavior in Tourism and Hospitality Research (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research)
  • 洋書

ツーリズム・ホスピタリティ研究における消費者行動
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality Research (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research)
 Hardcover,  言語:ENG

Decrop, Alain (EDT)/ Woodside, Arch G. (EDT)/ Woodside, Arch G. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥31,387(本体¥28,534)
  • Emerald Publishing Limited(2017/08発売)
  • ポイント 285pt
  • 海外取次在庫