マルチチャネル・マーケティング、ブランド化と小売デザイン<br>Multi-Channel Marketing, Branding and Retail Design : New Challenges and Opportunities
  • 洋書

マルチチャネル・マーケティング、ブランド化と小売デザイン
Multi-Channel Marketing, Branding and Retail Design : New Challenges and Opportunities
 Hardcover,  言語:ENG

McIntyre, Charles (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥25,628(本体¥23,299)
  • Emerald Group Publishing Limited(2016/12発売)
  • ポイント 232pt
  • 海外取次在庫
企業のブランド化とアイデンティティ管理<br>Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
  • 洋書

企業のブランド化とアイデンティティ管理
Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Karaosmanoglu, Elif (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥22,919(本体¥20,836)
  • Palgrave Macmillan(2008/10発売)
  • ポイント 208pt
  • 海外取次在庫
戦略的国際マーケティング<br>International Marketing Strategy : An Advanced Perspective (1ST)
  • 洋書

戦略的国際マーケティング
International Marketing Strategy : An Advanced Perspective (1ST)
 Paperback,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Gupta, Suraksha (EDT)

  • Palgrave Macmillan(2012/01発売)
  • ご注文いただけません
高等教育機関のブランド戦略<br>Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

高等教育機関のブランド戦略
Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T.C (EDT)/ Hemsley-Brown, Jane (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,592(本体¥35,993)
  • Routledge(2019/02発売)
  • ポイント 359pt
  • 海外取次在庫
デジタル時代における企業アイデンティティ、イメージと評判<br>Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり

デジタル時代における企業アイデンティティ、イメージと評判
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,592(本体¥35,993)
  • Routledge(2021/07発売)
  • ポイント 359pt
  • 海外取次在庫
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,458(本体¥10,417)
  • Routledge(2023/01発売)
  • ポイント 104pt
  • 海外取次在庫
Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice
  • 洋書

Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice  Paperback,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Alwi, S. F. Syed (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,666(本体¥10,606)
  • Routledge(2020/06発売)
  • ポイント 106pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
企業ブランディング<br>Corporate Branding : Areas, arenas and approaches
  • 洋書

企業ブランディング
Corporate Branding : Areas, arenas and approaches
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Alwi, S F Syed (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥45,843(本体¥41,676)
  • Routledge(2015/04発売)
  • ポイント 416pt
  • 海外取次在庫
企業ブランディング<br>Corporate Branding : Areas, arenas and approaches
  • 洋書
  • 電子版あり

企業ブランディング
Corporate Branding : Areas, arenas and approaches
 Paperback,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Alwi, S F Syed (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥15,626(本体¥14,206)
  • Routledge(2015/04発売)
  • ポイント 142pt
  • 海外取次在庫
Asia Branding : Connecting Brands, Consumers and Companies
  • 洋書

Asia Branding : Connecting Brands, Consumers and Companies  Paperback,  言語:ENG

Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)/ Schultz, Don E. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥16,659(本体¥15,145)
  • Palgrave Macmillan(2016/10発売)
  • ポイント 151pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)