マルチチャネル・マーケティング、ブランド化と小売デザイン<br>Multi-Channel Marketing, Branding and Retail Design : New Challenges and Opportunities
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

マルチチャネル・マーケティング、ブランド化と小売デザイン
Multi-Channel Marketing, Branding and Retail Design : New Challenges and Opportunities
 Hardcover,  言語:ENG

McIntyre, Charles (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥25,282(本体¥22,984)
  • Emerald Group Publishing Limited(2016/12発売)
  • ポイント 1,145pt
  • 海外取次在庫
企業のブランド化とアイデンティティ管理<br>Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

企業のブランド化とアイデンティティ管理
Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Karaosmanoglu, Elif (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥22,609(本体¥20,554)
  • Palgrave Macmillan(2008/10発売)
  • ポイント 1,025pt
  • 海外取次在庫
戦略的国際マーケティング<br>International Marketing Strategy : An Advanced Perspective (1ST)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

戦略的国際マーケティング
International Marketing Strategy : An Advanced Perspective (1ST)
 Paperback,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Gupta, Suraksha (EDT)

  • Palgrave Macmillan(2012/01発売)
  • ご注文いただけません
高等教育機関のブランド戦略<br>Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

高等教育機関のブランド戦略
Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T.C (EDT)/ Hemsley-Brown, Jane (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,057(本体¥35,507)
  • Routledge(2019/02発売)
  • ポイント 1,775pt
  • 海外取次在庫
デジタル時代における企業アイデンティティ、イメージと評判<br>Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり
  • ポイントキャンペーン

デジタル時代における企業アイデンティティ、イメージと評判
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,057(本体¥35,507)
  • Routledge(2021/07発売)
  • ポイント 1,775pt
  • 海外取次在庫
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,303(本体¥10,276)
  • Routledge(2023/01発売)
  • ポイント 510pt
  • 海外取次在庫
Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice  Paperback,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Alwi, S. F. Syed (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,509(本体¥10,463)
  • Routledge(2020/06発売)
  • ポイント 520pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Asia Branding : Connecting Brands, Consumers and Companies
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Asia Branding : Connecting Brands, Consumers and Companies  Paperback,  言語:ENG

Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)/ Schultz, Don E. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥16,435(本体¥14,941)
  • Palgrave Macmillan(2016/10発売)
  • ポイント 745pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation  Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,111(本体¥37,374)
  • Emerald Publishing Limited(2022/10発売)
  • ポイント 1,865pt
  • 海外取次在庫
Future Priorities for Design, Branding, Marketing and Retail : The Era of Technology and Sustainability
  • 洋書
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Future Priorities for Design, Branding, Marketing and Retail : The Era of Technology and Sustainability  Hardcover,  言語:ENG

Chrimes, Courtney (EDT)/ Boardman, Rosy (EDT)/ Melewar, T C (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥22,611(本体¥20,556)
  • Emerald Publishing Limited(2025/10発売)
  • ポイント 1,025pt
  • ご予約受付中。出版後の入荷・発送