マルチチャネル・マーケティング、ブランド化と小売デザイン<br>Multi-Channel Marketing, Branding and Retail Design : New Challenges and Opportunities
  • 洋書

マルチチャネル・マーケティング、ブランド化と小売デザイン
Multi-Channel Marketing, Branding and Retail Design : New Challenges and Opportunities
 Hardcover,  言語:ENG

McIntyre, Charles (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥24,935(本体¥22,669)
  • Emerald Group Publishing Limited(2016/12発売)
  • ポイント 226pt
  • 海外取次在庫
企業のブランド化とアイデンティティ管理<br>Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
  • 洋書

企業のブランド化とアイデンティティ管理
Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Karaosmanoglu, Elif (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥22,300(本体¥20,273)
  • Palgrave Macmillan(2008/10発売)
  • ポイント 202pt
  • 海外取次在庫
戦略的国際マーケティング<br>International Marketing Strategy : An Advanced Perspective (1ST)
  • 洋書

戦略的国際マーケティング
International Marketing Strategy : An Advanced Perspective (1ST)
 Paperback,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Gupta, Suraksha (EDT)

  • Palgrave Macmillan(2012/01発売)
  • ご注文いただけません
Asia Branding : Connecting Brands, Consumers and Companies
  • 洋書

Asia Branding : Connecting Brands, Consumers and Companies  Paperback,  言語:ENG

Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)/ Schultz, Don E. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥16,209(本体¥14,736)
  • Palgrave Macmillan(2016/10発売)
  • ポイント 147pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation
  • 洋書

The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation  Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥40,548(本体¥36,862)
  • Emerald Publishing Limited(2022/10発売)
  • ポイント 368pt
  • 海外取次在庫
Future Priorities for Design, Branding, Marketing and Retail : The Era of Technology and Sustainability
  • 洋書
  • 予約

Future Priorities for Design, Branding, Marketing and Retail : The Era of Technology and Sustainability  Hardcover,  言語:ENG

Chrimes, Courtney (EDT)/ Boardman, Rosy (EDT)/ Melewar, T C (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥22,302(本体¥20,275)
  • Emerald Publishing Limited(2025/10発売)
  • ポイント 202pt
  • ご予約受付中。出版後の入荷・発送
小売・ブランド化におけるデザインの価値<br>The Value of Design in Retail and Branding
  • 洋書

小売・ブランド化におけるデザインの価値
The Value of Design in Retail and Branding
 Hardcover,  言語:ENG

Quartier, Katelijn/ Petermans, Ann/ Melewar, T. C.

  • ウェブストア価格 ¥21,286(本体¥19,351)
  • Emerald Publishing Limited(2021/06発売)
  • ポイント 193pt
  • 海外取次在庫
高等教育機関のブランド戦略<br>Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

高等教育機関のブランド戦略
Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T.C (EDT)/ Hemsley-Brown, Jane (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2019/02発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外取次在庫
デジタル時代における企業アイデンティティ、イメージと評判<br>Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり

デジタル時代における企業アイデンティティ、イメージと評判
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2021/07発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外取次在庫
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,148(本体¥10,135)
  • Routledge(2023/01発売)
  • ポイント 101pt
  • 海外取次在庫