ラウトレッジ版 デジタル消費必携<br>The Routledge Companion to Digital Consumption (Routledge International Handbooks)
  • 洋書

ラウトレッジ版 デジタル消費必携
The Routledge Companion to Digital Consumption (Routledge International Handbooks)
 Hardcover,  言語:ENG

Llamas, Rosa (EDT)/ Belk, Russell (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥58,344(本体¥53,040)
  • Routledge(2012/12発売)
  • ポイント 530pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
ラウトレッジ版 アイデンティティと消費必携<br>The Routledge Companion to Identity and Consumption (Routledge International Handbooks)
  • 洋書

ラウトレッジ版 アイデンティティと消費必携
The Routledge Companion to Identity and Consumption (Routledge International Handbooks)
 Hardcover,  言語:ENG

Ruvio, Ayalla A. (EDT)/ Belk, Russell W. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥64,178(本体¥58,344)
  • Routledge(2012/12発売)
  • ポイント 583pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Research in Consumer Behavior (Research in Consumer Behavior)
  • 洋書

Research in Consumer Behavior (Research in Consumer Behavior)  Hardcover,  言語:ENG

Belk, Russell W. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥31,255(本体¥28,414)
  • JAI Press Inc.(2006/07発売)
  • ポイント 284pt
  • 海外取次在庫
定量的消費者・市場調査<br>Qualitative Consumer and Marketing Research
  • 洋書

定量的消費者・市場調査
Qualitative Consumer and Marketing Research
 Hardcover,  言語:ENG

Belk, Russell W./ Fischer, Eileen/ Kozinets, Robert

  • ウェブストア価格 ¥41,794(本体¥37,995)
  • Sage Publications Ltd(2012/12発売)
  • ポイント 379pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Research in Consumer Behavior (Research in Consumer Behavior)
  • 洋書

Research in Consumer Behavior (Research in Consumer Behavior)  Hardcover,  言語:ENG

Belk, Russell W. (EDT)/ Belk, Russell W. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥34,589(本体¥31,445)
  • Emerald Group Publishing Limited(2010/12発売)
  • ポイント 314pt
  • 海外取次在庫
ラウトレッジ版 デジタル消費必携<br>The Routledge Companion to Digital Consumption (Routledge International Handbooks)
  • 洋書

ラウトレッジ版 デジタル消費必携
The Routledge Companion to Digital Consumption (Routledge International Handbooks)
 Paperback,  言語:ENG

Llamas, Rosa (EDT)/ Belk, Russell (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,540(本体¥11,400)
  • Routledge(2018/08発売)
  • ポイント 114pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
マーケティングの質的研究法ハンドブック(第2版)<br>Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing : Second Edition (Research Handbooks in Business and Management series) (2ND)
  • 洋書

マーケティングの質的研究法ハンドブック(第2版)
Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing : Second Edition (Research Handbooks in Business and Management series) (2ND)
 Hardcover,  言語:ENG

Belk, Russell W. (EDT)/ Otnes, Cele (EDT)

  • Edward Elgar Publishing Ltd(2024/09発売)
  • ご注文いただけません
The Routledge Companion to Identity and Consumption (Routledge International Handbooks)
  • 洋書

The Routledge Companion to Identity and Consumption (Routledge International Handbooks)

Ruvio, Ayalla A./Belk, Russell W.

  • Routledge(2022/06発売)
  • ご注文いただけません
The Rise of the Sharing Economy : Exploring the Challenges and Opportunities of Collaborative Consumption
  • 洋書

The Rise of the Sharing Economy : Exploring the Challenges and Opportunities of Collaborative Consumption  Hardcover,  言語:ENG

Albinsson, Pia A. (EDT)/ Perera, B. Yasanthi (EDT)/ Belk, Russell (FRW)

  • ウェブストア価格 ¥15,628(本体¥14,208)
  • Praeger Publishers Inc(2018/01発売)
  • ポイント 142pt
  • 海外取次在庫
Like a Child Would Do
  • 洋書

Like a Child Would Do  Paperback,  言語:ENG

Oliver, Mathieu Alemany/ Belk, Russell W. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥5,834(本体¥5,304)
  • Universitas Press(2021/10発売)
  • ポイント 53pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。