ラウトレッジ版 デジタル消費必携<br>The Routledge Companion to Digital Consumption (Routledge International Handbooks)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

ラウトレッジ版 デジタル消費必携
The Routledge Companion to Digital Consumption (Routledge International Handbooks)
 Hardcover,  言語:ENG

Llamas, Rosa (EDT)/ Belk, Russell (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥59,488(本体¥54,080)
  • Routledge(2012/12発売)
  • ポイント 2,700pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
ラウトレッジ版 アイデンティティと消費必携<br>The Routledge Companion to Identity and Consumption (Routledge International Handbooks)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

ラウトレッジ版 アイデンティティと消費必携
The Routledge Companion to Identity and Consumption (Routledge International Handbooks)
 Hardcover,  言語:ENG

Ruvio, Ayalla A. (EDT)/ Belk, Russell W. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥65,436(本体¥59,488)
  • Routledge(2012/12発売)
  • ポイント 2,970pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Research in Consumer Behavior (Research in Consumer Behavior)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Research in Consumer Behavior (Research in Consumer Behavior)  Hardcover,  言語:ENG

Belk, Russell W. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥33,155(本体¥30,141)
  • JAI Press Inc.(2006/07発売)
  • ポイント 1,505pt
  • 海外取次在庫
定量的消費者・市場調査<br>Qualitative Consumer and Marketing Research
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

定量的消費者・市場調査
Qualitative Consumer and Marketing Research
 Hardcover,  言語:ENG

Belk, Russell W./ Fischer, Eileen/ Kozinets, Robert

  • ウェブストア価格 ¥42,614(本体¥38,740)
  • Sage Publications Ltd(2012/12発売)
  • ポイント 1,935pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Research in Consumer Behavior (Research in Consumer Behavior)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Research in Consumer Behavior (Research in Consumer Behavior)  Hardcover,  言語:ENG

Belk, Russell W. (EDT)/ Belk, Russell W. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥36,692(本体¥33,357)
  • Emerald Group Publishing Limited(2010/12発売)
  • ポイント 1,665pt
  • 海外取次在庫
ラウトレッジ版 デジタル消費必携<br>The Routledge Companion to Digital Consumption (Routledge International Handbooks)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

ラウトレッジ版 デジタル消費必携
The Routledge Companion to Digital Consumption (Routledge International Handbooks)
 Paperback,  言語:ENG

Llamas, Rosa (EDT)/ Belk, Russell (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,786(本体¥11,624)
  • Routledge(2018/08発売)
  • ポイント 580pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
The Routledge Companion to Identity and Consumption (Routledge International Handbooks)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

The Routledge Companion to Identity and Consumption (Routledge International Handbooks)

Ruvio, Ayalla A./Belk, Russell W.

  • Routledge(2022/06発売)
  • ご注文いただけません
The Rise of the Sharing Economy : Exploring the Challenges and Opportunities of Collaborative Consumption
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

The Rise of the Sharing Economy : Exploring the Challenges and Opportunities of Collaborative Consumption  Hardcover,  言語:ENG

Albinsson, Pia A. (EDT)/ Perera, B. Yasanthi (EDT)/ Belk, Russell (FRW)

  • ウェブストア価格 ¥16,579(本体¥15,072)
  • Praeger Publishers Inc(2018/01発売)
  • ポイント 750pt
  • 海外取次在庫
マーケティングの質的研究法ハンドブック(第2版)<br>Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing : Second Edition (Research Handbooks in Business and Management series) (2ND)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

マーケティングの質的研究法ハンドブック(第2版)
Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing : Second Edition (Research Handbooks in Business and Management series) (2ND)
 Hardcover,  言語:ENG

Belk, Russell W. (EDT)/ Otnes, Cele (EDT)

  • Edward Elgar Publishing Ltd(2024/09発売)
  • ご注文いただけません
Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing : Second Edition (Research Handbooks in Business and Management series) (2ND)
  • 洋書
  • 予約
  • ポイントキャンペーン

Handbook of Qualitative Research Methods in Marketing : Second Edition (Research Handbooks in Business and Management series) (2ND)  Paperback,  言語:ENG

Belk, Russell W. (EDT)/ Otnes, Cele (EDT)

  • Edward Elgar Publishing Ltd(2026/02発売)
  • ご注文いただけません