ブランド・アクティビズムの手引き<br>Navigating Brand Activism
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ブランド・アクティビズムの手引き
Navigating Brand Activism
 Hardcover,  言語:ENG

Sheth, Jag/ Uslay, Can

  • ウェブストア価格 ¥35,424(本体¥32,204)
  • Routledge(2025/07発売)
  • ポイント 322pt
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ブランド・アクティビズムの手引き<br>Navigating Brand Activism
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ブランド・アクティビズムの手引き
Navigating Brand Activism
 Paperback,  言語:ENG

Sheth, Jag/ Uslay, Can

  • ウェブストア価格 ¥8,124(本体¥7,386)
  • Routledge(2025/07発売)
  • ポイント 73pt
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マーケティング理論:主要学派の発展と評価(第2版)<br>Marketing Theory : Evolution and Evaluation (2ND)
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マーケティング理論:主要学派の発展と評価(第2版)
Marketing Theory : Evolution and Evaluation (2ND)
 Paperback,  言語:ENG

Sheth, Jagdish N./ Parvatiyar, Atul/ Uslay, Can

  • ウェブストア価格 ¥22,810(本体¥20,737)
  • John Wiley & Sons Inc(2025/01発売)
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The Global Rule of Three : Competing with Conscious Strategy
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The Global Rule of Three : Competing with Conscious Strategy  Hardcover,  言語:ENG

Sheth, Jagdish/ Uslay, Can/ Sisodia, Raj

  • ウェブストア価格 ¥10,026(本体¥9,115)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/05発売)
  • ポイント 91pt
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ジャグディシュ・シース(共)著/グローバルな3の法則<br>The Global Rule of Three : Competing with Conscious Strategy
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ジャグディシュ・シース(共)著/グローバルな3の法則
The Global Rule of Three : Competing with Conscious Strategy
 Paperback,  言語:ENG

Sheth, Jagdish/ Uslay, Can/ Sisodia, Raj

  • ウェブストア価格 ¥6,014(本体¥5,468)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/12発売)
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Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction
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Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction  言語:ENG

Bayraktar, Ahmet (EDT)/ Uslay, Can (EDT)

  • Business Science Reference(2016/08発売)
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Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations (Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry)
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Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations (Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry)  Hardcover,  言語:ENG

Bayraktar, Ahmet (EDT)/ Uslay, Can (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,718(本体¥38,835)
  • Information Science Reference(2016/07発売)
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Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction (Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry)
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Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction (Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry)  Hardcover,  言語:ENG

Bayraktar, Ahmet (EDT)/ Uslay, Can (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,718(本体¥38,835)
  • Information Science Reference(2016/08発売)
  • ポイント 388pt
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Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations
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Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations  言語:ENG

Bayraktar, Ahmet (EDT)/ Uslay, Can (EDT)

  • Business Science Reference(2016/07発売)
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Relationship Marketing Re-Imagined : Marketing's Inevitable Shift from Exchanges to Value Cocreating Relationships
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Relationship Marketing Re-Imagined : Marketing's Inevitable Shift from Exchanges to Value Cocreating Relationships  Paperback,  言語:ENG

Malhotra, Naresh K./ Uslay, Can/ Bayraktar, Ahmet

  • ウェブストア価格 ¥4,009(本体¥3,645)
  • Business Expert Press(2016/04発売)
  • ポイント 36pt
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